Chat with us, powered by LiveChat
Expo Houten

EBLO SEATING toont nieuwe generatie ISRI chauffeursstoelen op BusVision

EBLO SEATING b.v. de officiële importeur van ISRINGHAUSEN zal de nieuwe generatie ISRI chauffeursstoelen tonen met als primeur het model 6860/885 NTS2-E. Deze stoel heeft een uitgebreid memory systeem dat kan worden ingesteld voor een onbeperkt aantal chauffeurs. Op de ISRI E-Card® worden de benodigde en juiste stoelinstellingen van de chauffeur vastgelegd. Zodra deze plaatsneemt en de stoel activeert, stelt deze zich binnen enkele tellen volledig automatisch in.

Doordat er vaak geen tijd, of genoeg kennis aanwezig is om de stoel juist af te stellen ontstaan er op den duur diverse klachten. Bij langdurig zitten zijn juiste stoelinstelling dan ook cruciaal.

Op de stand zijn diverse stoelen uit te proberen en tevens wordt er getoond hoe een betere en actievere zithouding kan worden aangenomen. Het zogenoemde “nieuwe zitten”. EBLO geeft ook diverse dynamische zitinstructies op locatie, op deze manier worden de bestuurders actief getraind in de juiste houding en stoelinstellingen.

eblo

Meer nieuws

Slimme reisapp geeft advies op basis van gedrag en keuzes reiziger

Vervoerders proberen momenteel hun aanbod steeds beter te laten aansluiten bij de wens van de reiziger. Daarbij hoort een planner die daar op inspeelt. Léonie Heydenrijk-Ottens van de TU Delft houdt zich bezig met de ontwikkeling van deze intelligente app. In die app worden niet alleen alle OV-modaliteiten opgenomen, maar krijgen reizigers een persoonlijk advies… Lees verder ›

‘Informatie over storingen moet meer gedeeld worden’

Voertuigen en infrastructuur worden steeds slimmer en vervoerders krijgen enorm veel data over hun voertuigen en de gebruikte infrastructuur. Door slim om te gaan met die data, kan uitval worden voorkomen en noodzakelijk onderhoud worden voorspeld. “Je kunt wel heel veel meten, maar je moet daarna wel weten wat je met die data kan doen…. Lees verder ›

‘Op basis van reizigersstromen zijn concessies beter in te delen’

Reizigersstromen beperken zich niet tot één vervoerder, één concessiegebied of zelfs één modaliteit. Bij het verbeteren van het openbaar vervoer moet dus gekeken worden naar de hele reis van A naar B. Inzicht in reizigersstromen via OV-chipkaartdata kan dan helpen om de juiste analyses te maken. Bovendien kunnen overheden met die data toetsen of het… Lees verder ›